14 Ekim 2017 Cumartesi

YATAK ÇABUK VE KOLAY NASIL TEMİZLENİR /// Yatak Temizleme Tozu Yapımı

Yatağını temizleyin ve tazeleyin

YATAK ÇABUK VE KOLAY NASIL TEMİZLENİR /// Yatak Temizleme Tozu Yapımı

Yatağımızı düzenli olarak temizlememiz gerektiğini hepimiz biliyoruz.

Yıkamaya atılan bir öğe değil. Ve bunu halletmek için profesyonel bir halı temizleme hizmeti sunmamızın yeterli olmadığı gibi, yapabileceğiniz pek bir şey yok gibi görünüyor. 

Ancak,yatak temizliği aslında düşündüğünüzden daha kolaydır!


Biraz kabartma tozu ve elektrikli süpürgenizi kullanarak, yatağınızı birkaç saat içinde etkin bir şekilde temizleyip tazeleyebilirsiniz! Bu işlem, nem, koku, kir, toz ve diğer istenmeyen maddeleri, sert kimyasallar veya kalan dumanları ortadan kaldıracaktır. Bu kadar kolay, hayatımızın çoğunu uyku moduna geçirdiğimiz için temiz tutmak kesinlikle biraz zaman ve çaba gerektiriyor!
Başlamadan önce, "Temizleme Tozu" karışımını hazırlamak gerekecek.
Nasıl yapılacağı aşağıda açıklanmıştır:
Yatağını temizleyin ve tazeleyin

Yatak Temizleme Tozu

Malzemeler:
  • 1 fincan kabartma tozu
  • 4-5 damla uçucu yağ
Yatağını temizleyin ve tazeleyin
Hazırlanışı:
Bir kavanozda pişirme soda ve uçucu yağları birleştirin ve kapağı kapatın. Yağı kabartma tozuna karışması için kavanozu birkaç saniye sallayın. (İstediğiniz her esanslı yağdan faydalanabilirsiniz)
Artık temizlik tozumuz hazır olduğundan yatağımızı temizlemenin zamanı geldi!

Yatak Nasıl Temizlenir

Yatağını temizleyin ve tazeleyin

Adım 1 - 

Temizleme Tozunu Uygulayın

Yatağını temizleyin ve tazeleyin

Adım 2 - Bekleyin

En az bir saat bekletin. 




Adım 3 - Vakum

Yatağını temizleyin ve tazeleyin
www.onegoodthingbyjillee.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...