6 Haziran 2016 Pazartesi

KOT PANTOLON SAKSILARIMIZ....💜NaLaN'ın ATÖLYESİ💜

 

Merhabalar....
Yeni bir hayat , yeni bir iş derken geri dönüşüm projelerimden uzak kalmıştım.
Yavaş yavaş alışmaya başladığım iş hayatımda da geri dönüşüm devam ediyor :)
Evdeki büyük beden kotları fidanlığa götürüp saksılık yaptım..
çok da hoş oldular bence...



KOT PANTOLON SAKSILARIMIZ....💜NaLaN'ın ATÖLYESİ💜
KOT PANTOLON SAKSILARIMIZ....💜NaLaN'ın ATÖLYESİ💜
KOT PANTOLON SAKSILARIMIZ....💜NaLaN'ın ATÖLYESİ💜










8 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir. Bende amcamın dağ evinde kottan yaptığı saksıları paylaşmıştım. Tam kapı girişinde ayakta duruyor şeklindeydi. Teşekkür ederim paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Bizde kapı girişine ayakda duran yapacağız. birde kuyu üstüne yapılmış küçük bir evimiz var .onun çatısına oturup ayaklarına sallar şeklinde :) bu arada hemen sizin saksılarada bakacağım fikir almak için izin varsa tabi :)

      Sil
    2. ayakta duranları nasıl yaptınız acaba içine ne doldurdunuz

      Sil
  2. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 3.kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707


    YanıtlaSil
  3. harika bir fikir olmuş...

    YanıtlaSil

Okuyucunun Dikkatine

Blog sayfamda sağlıklı yaşam, diyet ve kişisel bakım konularını kapsayan yazılar genel bilgilendirme amaçlıdır. Kategoride çeşitli hastalıklar için evde bitkisel çözüm önerileri, besleyici fonksiyonel gıda takviyeleri, doğal cilt ve saç bakımı maskesi tarifleri ile uygulanışları, kilo kontrolüne yardımcı diyet listeleri ve sağlıklı beslenme programları yer almaktadır. İlgili besinin, ürünün ya da diyet listesinin etkileri her bünyede değişkenlik gösterebilir. Yazı yayına alındıktan sonra, zaman içerisinde güncelliğini ve geçerliliğini yitirebilir. Sunmuş olduğum bilgiler hiçbir zaman doktor teşhisinin yerini tutmaz, reçete niteliği taşımaz. Bilgileri uygulamadan önce alanında uzman görüşü almanızı tavsiye eder; aksi durumda oluşabilecek yan etkilerden sorumlu tutulamayacağımı önemle hatırlatırım.
GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...

40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI - NaLaN'ın ATÖLYESİ

  SALON - YATAK ODASI TAKIMI İĞNE OYASI DÜĞÜMÜ İLE YAPILIYOR Adım adım resimli ve videolu anlatım 40 İĞNE OYASI - İĞNELİK İLE MOTİF YAPIMI  ...